Alla inlägg den 24 juli 2020

Av tanja engberg - 24 juli 2020 14:33

Tog jag itu med det en gång för alla , hoppas jag ..
Att sätta stopp.
Faktiskt så gick det att prata lite .. men sen kom han in i nåt att han skulle åka o bada med Ludwig men villl åka med nån men kan inte ringa de enda han har att åka med .. exet och sonen .
För att jag hotar med orosanmälan pga svartsjuka .
Men nu fick han ju klart för sig att det inte handlar om det utan det är för vårat barns skull .
Han kunde erkänna att han var sjuk i tankarna hur han gör .. men det är nog första gången han gjort det .
Nåväl .. jag är inte hans terapeut , jag ville bara ha stopp på att vara med i hans sjuka beteende att skriva på nätterna bara för att han är kåt o tro att jag vill skriva om det .
Nu vet han att jag inte är intresserad :)
Att jag inte vill vara med i nån slags lek :)

Får se hur länge det håller i sig ..
Halleluja moment eller nåt

Av tanja engberg - 24 juli 2020 11:03

Använda mig av min blogg för att skriva ner allt .. för jag har blivit kvitt all denna galenskap en gång för alltid och den ska inte få slå sig rot i mitt liv igen :)
Skriva hjälper alltid :)

Av tanja engberg - 24 juli 2020 10:16

Idag ska jag få lite gjort och så är jag bortbjuden till kvällen , perfekt :)
Men måste både tvätta o städa o ta en tur till Västerås innan :)

Ha en fin fredag allihopa :)

Av tanja engberg - 24 juli 2020 03:02

Skrev han sent o nu på Messenger som varit avstängt från hans sida
Hej snygging .
Han borde veta efter 15 år att det ordet kräks jag av och är det ett ord som man använder sig av för att kontakta sitt ex ?
Sen kom det pilla inte på dig själv

Först o främst - det har han inte med att göra o kan inte bestämma
För det andra - har jag noll intresse av just sex idag
Och skulle aldrig skriva sex med mitt ex men det var nog det han ville

Försökte med att skriva om mitt beslut idag - då fick jag tillbaks du är gosig du o massa hjärtan

Alltså- går nån på droger eller ?
Man kan ju undra
Men sen började jag bli ointressant tack o lov
Hans ordförråd med sitt sätt att smickra nån tog slut

Han ville nog ha lite dirty talk innan löggdags men då skulle han valt nån annan än sitt tråkiga ex :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards