Alla inlägg den 14 juli 2020

Av tanja engberg - 14 juli 2020 23:02

Min son börjar bete sig som vanligt igen
Jag blir orolig för det där att inte göra någonting en vecka och bara umgås med en förälder är inte nyttigt
Och jag har sansat till mig å
Självklart så förstår jag att både ex , hans senaste ex och hennes syssling ville få igång detta

Och få mig galen
Jag var så trött på hela grejen
Det var precis som det var förut
Och jag är inte intresserad av det på något sätt

Det var faktiskt min son som fick mig att bryta alltihopa

Tack för det
Han vill inte att vi ska ha kontakt , han vill inte att vi ska ses , han vill inte någonting annat än att vara med den föräldern han ska vara hos
Och hans senaste ex vill han aldrig mer träffa

Älskar barn för deras klarsynthet

Och han har varit alldeles lyrisk idag och tyckt att dagen gått fort för allt vi gjort
Och att det varit en bra dag

För det har det verkligen

Jag kommer inte svara om exet skriver något mer den här veckan
Idag skriver han och frågar vad vi gör .
Varför då?
Jag ska ge han info som han aldrig ger mig
Glöm det

Jag är tillbaks i rätt spår väldigt snart
Men det här var tufft och nästa vecka har jag en tid hos kvinnojouren tack o lov .

Nu ska jag snart gå o sova eller åtminstone lägga mig o läsa några rader i min bok ..
imorgon sovmorgon helt klart :)

Sonen har pratat väldigt mycket och om saker som inte varit så bra
Så nåt är det ju , det märks

Natti

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards