Alla inlägg den 1 juli 2020

Av tanja engberg - 1 juli 2020 09:04

Denna sommar gick ju hur bra som helst :)
Jag var orolig över att inte hitta men det var inte svårt .
Skönt att komma ner på plats och L sa direkt att här trivs jag , här vill jag bo
Så kul att höra det från han att komma hem till min väns hem
Att trivas så bra där
Och min väns barnbarn är här och de leker så bra

Sen en annan sak - jag gjorde rätt :)
Det känns ju lite småjobbigt nu att jag föll i fällan lite men ska ta mig ur det .

Det kom liksom med pyttesteg och mer o mer smög sig in..

Och små saker
Som tex att det här med sänggrejen , att han skulle bestämma det hemma hos mig .. som om han kunde styra det..

Vi har mina regler hemma hos mig och det är ingen annan som kan styra i dom .
Det är fler såna där grejer ..
Som tex varför jag och hans systerdotter har kontakt ..
Ja, nu har ju inte du ensamrätt på din släkt utan de har ju rätt att prata med andra å som hör till andra familjer .

Men alla de här grejerna .. jag kommer inte på att rätta personen ifråga på en gång

Hen tror att hen kan kontrollera mig o bestämma över mig
Men det kommer inte gå.

Jag bryter våran kontakt helt enkelt .

Nej ni .. nu frukost :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards