Alla inlägg den 18 juli 2020

Av tanja engberg - 18 juli 2020 19:23

Ett bra skrivsamtal sen igår med en gammal vän om just det här med hur en narcissist fungerar och hon var väl insatt i detta triangeldrama :)
Skönt men också jobbigt på många sätt och nu lämnar jag det där för att bara läka .. och slicka mina sår .
Jag kommer aldrig svara när han skriver eller ringer och det tänker jag hålla .
Han kommer inte få dramat o energipåfyllning av mig inte .
Vårat gemensamma barn kan jag inte göra mycket åt .. han får fortsätta i det livet ett tag till .
Nu middag o lite kvällsmys :)

Av tanja engberg - 18 juli 2020 15:45

Fick jag min son att åka ut hit o jag tog ett dopp å:)

Av tanja engberg - 18 juli 2020 12:47

Att min son ska bli som sin pappa
Nu förstår jag vad han menade med att pappa sitter o skriver på mobilen hela tiden och har inte tid att göra saker med mig
Det är ett barns sommarlov som går till spillo
Pappan vill inte åka nånstans för han har fullt upp med att skriva snuskiga saker med tjejer o bestämma träff
Det är riktigt sjukt på alla sätt .
Önskar att jag kunde få ha min son på heltid för han ska inte bli som sin pappa
Det är inget att eftersträva .
Jag hoppas min son förstår det en dag
Just nu är han mest bara ledsen

Ja , jag ska lämna det här bakom mig nu
Jag kan inte göra så mycket mer än att ge sonen ett bra sommarlov för jag tänker då vara en bra förälder iallafall .
Nu ska vi åka o bada o jag ska få lite tid i solstolen o läsa min bok .. och bara ha det bra .

Tjingeling :)

Av tanja engberg - 18 juli 2020 10:51

Just nu och det är så jag tänker behandla icke önskvärda personer hädanefter :)

Av tanja engberg - 18 juli 2020 09:57

Idag är det en ny dag och nya möjligheter
Nu vet jag svart på vitt vad som försiggått och det borde jag vara glad över att sanningen kom fram .
Då kan jag äntligen få lugn o ro och njuta av sommaren .
Jag håller de båda blockade så jag inte behöver höra nåt mer från dom .
Idag är det sol och jag ska försöka få komma till en badstrand på vårat sätt
Inte hänt en enda gång den här veckan
Tänker ta det lugnt på fm
Sen får vi se .

Den här veckan har varit lite stressig på något sätt
Inte alls som jag tänkt mig

Jag vet ju varför
Men är glad att jag stod emot

Nu nytt tänk och få lite ändring på saker och ting
Energitjuvarna ska ut ur mitt liv helt enkelt

En gång för alla

Ha en fin lördag för det tänker jag ha :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards