Alla inlägg den 20 juli 2020

Av tanja engberg - 20 juli 2020 22:43

Och må så dåligt pga nåt så idiotiskt .. som man redan borde ha lärt sig vid det här laget är svårt att förstå.

Jag blir lika förundrad varje gång det händer
Om hur skicklig personen ifråga är att manipulera
Och vrida och vända på saker så det blir en annans fel helt plötsligt
Fastän det inte var det

Det som är positivt är att jag använder mig av tystnad idag istället
Förut använde jag mig av att ringa femtioelva gånger
Messa och åka dit
Idag gör jag inget av de sakerna utan tänker att jag får min hämnd till slut
Vissa tror det handlar om svartsjuka
Det handlar om vårat gemensamma barn
Jag önskar att jag kunde ha han mera hos mig
Jag föreslog det idag
Det skulle få mig lugnare
Jag vill verkligen inte att han ska bli som sin pappa
Allt detta oroar mig
Han har berättat så mycket saker de senaste dagarna om sådant som hänt , väldigt dåliga händelser för ett barn att betrakta
Hur ska ett barn tolka det ?
Han sa också att han önskade att hans pappa tänkte som mig
Tänk så klok ett barn kan vara
Och förstå de här vuxensakerna

Jag ångrar verkligen på alla sätt att jag lärde känna det här monstret en gång för länge sen
Tänk så annorlunda mitt liv varit om jag valt en annan väg redan då

Men nu är det som det är och man får göra det bästa av det hela

Nu lite the o lite filmtittande :)
Det var mina tankar för ikväll

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards