Alla inlägg den 16 juli 2020

Av tanja engberg - 16 juli 2020 22:52

Har fått lite städat på kvällen
Behövs när barnbarnet kommer på besök
Och så mycket trevligare för oss alla :)

Blew lite så där ja ni vet ..
Ibland saknar man sällskap eller att få vara social
Inte att man blur knasig av att gå så här mel nästintill
Som tur är har jag bra grannar och vi umgås en del .
Idag påminde jag dock några nyinflyttade att det finns en alldeles utmärkt parkering på andra sidan att parkera på :)
Grannen jag stod o babblade med visste inte hur han skulle hålla sig för skratt :)
Sen åkte grannen som försökte sig på en fikadejt med mig förbi och hejade inte givetvis , bara för att han fick nobben ..
Berättade historien för grannen jag pratade med o han skrattade
Ja, att vara singel o ensamstående tjej är inte alltid enkelt kontrade jag :)
Alla tror att det är fritt fram liksom :)

Ja nu har min mens nästan avtagit efter nästan tre veckors rinnande .. tror jag skulle bli galen till slut men har nog haft lite PMS :)

Superjobbigt och mitt i sommaren å

Nej ni , nu läggdags här :)

Natti

Av tanja engberg - 16 juli 2020 19:39

Har det varit .
Den tillbringade vi på våran favoritstrand tillsammans med dotter , svärson o barnbarn :)

Jag har funderat en del och allt är precis som förut om jag skulle gjort nåt men nu har jag inte det och kommer inte göra det :)

Det är jag glad för .

Man kan ändå inte låta bli att känna sig lite stressad över hela situationen .

Visade min dotter vad en viss person skriver för lögner om mig o de skrattade åt eländet .
Och konstaterade att hen inte har alla hemma riktigt där uppe i Hjärnkontoret .

Så kan det vara vissa gånger .
Jag lägger allt det där bakom mig nu , bara massa trams .

Ser fram emot nästa veckas party :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards