Direktlänk till inlägg 23 juli 2020

Varit en riktigt bra dag och kväll ..

Av tanja engberg - 23 juli 2020 19:17

Precis landat hemma men ska snart gå över till min granne för en filmkväll :)
Han är som en nallebjörn och hur trevlig som helst men bara på vänskapsnivå :)
Jag tycker att jag har det väldans bra här nu , många vill umgås och prata en stund :)
Jag trivs :)
Finns inte många bekymmer inte
Exet skickade nyss från Eckeröbåten som han åker med Ludwig och nån till
Han påstår att de åker själva
Jag sa att det spelar ingen roll
De gör som de vill , har inte jag med att göra
Jag har det bra med mitt eget liv :)


En annan sak - det är sjukt jobbigt på arbetet just nu .
Det sprids massa osanna saker till vikarierna hela tiden o när jag kommer till jobbet får jag dementera alltihopa ..
Jag längtar till hösten helt klart :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tanja engberg - 27 juli 2020 13:13


Hejsan :) Jag kommer starta en ny blogg för det är så mycket elaka kommentarer som inte passar in i mitt nya liv och som jag inte tänker stå för . Det skadar mina barn . Så håll utkik efter den nya trevligare bloggen :) Jag vill kunna stanna kvar...

Av tanja engberg - 27 juli 2020 07:36


Så får jag träffa min yngsta son :) Äntligen så ska vi ha lite semester ihop på riktigt :) Ännu bättre .. de här sista veckorna ska jag ha semester på riktigt utan störande moment :) Hösten kommer vara noll kontakt definitivt . För allas bästa . ...

Av tanja engberg - 27 juli 2020 07:32


Av tanja engberg - 26 juli 2020 22:08

[Bild]

Av tanja engberg - 26 juli 2020 18:48


Lyckosam och underbar helg :) Jag kom på det .. till slut .. vad som saknades .. för att jag skulle känna frid och må bra igen :) Eller vem som saknades . Behöver få känna hans närvaro ofta . Det är ju så jag vill ha det . Det kommer fortsätta v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards