Alla inlägg den 8 juli 2020

Av tanja engberg - 8 juli 2020 22:04

Kan man ha ofta och lite funderingar o betraktelser på olika händelser .
Idag har det varit en riktigt bra dag och kväll men nu kom det över mig lite .. att jag sitter här själv i mitt hem en onsdagskväll i juli.

När man känner så ska man bryta tankarna och är det den här tidpunkten på dygnet så bäddar man ner sig o läser en riktigt bra feelgoodbok.

Jag funderar lite ..
grannen som helt plötsligt fått för sig att vi ska dejta och det efter att han ljugit mig rakt upp i ansiktet att min son har tagit fel på person när det gäller hans son .. när det handlar om mobbing .

Jag visste ju hela tiden att han ljög men uppenbarligen tror han att han är smartare än mig

Jag nobbade hans försök att få träffa mig sent igår kväll och det tog han inte bra
Idag på em var han på parkeringen medans jag pratade med en annan grannkille .. och han låtsades upptagen av sin mobil när jag till slut gick förbi :)
Jag morsade som vanligt och han hummade nåt o så fort jag gått förbi så drog han :)

Väx upp säger jag bara

Eller exet som helt plötsligt efter 2 år öppnar upp Messenger och skriver till mig där sent på natten ..
varför då???
Duger inte vanliga meddelanden längre ????


Fattar ingenting ..
Dessutom skrev han tidigt imorse när jag började jobba .. han har semester .. vad gör han vaken den tiden ?

Det är väldigt skumt .

Men jag låtsas som ingenting , lika bäst det .
Förmodligen hade han väl nån tjej där inatt men varför skriva till sitt ex då?

Bäst att hålla sig borta från den kontakten .

Men nåt braigt är att dottern o jag haft en lunch och shoppingdag i Västerås idag , härligt :)

Och jag träffade på en vän sen gammalt - vi har väldigt mycket gemensamt o massor att prata om så det blir en vinkväll där hemma hos henne snart för vi båda behöver prata med nån som förstår o varit med om samma sak lite grann .


Nu tar jag o bäddar ner mig
Blir det fint väder imorgon så åker jag nånstans o solar o läser böcker :)

Natti

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards