Alla inlägg den 3 juli 2020

Av tanja engberg - 3 juli 2020 22:31

Jag är ju väldigt öppen som en bok , pratig och social ..
Men jag har fått se några dagar hur en fin vän upprepar massa olika händelser om och om igen ..
Mötee hen vänner så kör hen samma mantra igen

Jag måste erkänna att jag ibland kan vara lite så ..
Inte fullt så extremt men i en mildare grad

Och att det är det mitt ex menar
Att det är jobbigt med mig
Jag beter mig lite så nu när vi setts att jag typ samlar på historier att berätta nånstans i mitt minne
Och använder dom när jag inte vet vad jag ska säga eller bete mig

Slut på sånt svammel nu :)
Vara lite mera mystisk o hålla innw med info

Man behöver inte vara som en öppen bok :)

Ska träna på det :)

Av tanja engberg - 3 juli 2020 10:13

Näst sista dagen på vår första semesterresa:)
Imorgon em åker vi hem och det är med blandade känslor .
Men också skönt att komma hem till sitt eget liv :)
Och barnfri vecka .
Även fast L är helt underbar o ljuvlig att umgås med
Så behöver man ladda om batterierna .
Det ska jag göra med blandad kompott .
Dejta min dotter , jobba o tapetsera .

Ha en fin fredag :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards