Alla inlägg den 12 juli 2020

Av tanja engberg - 12 juli 2020 22:33

Kom in i mig ..
Förmodligen pga trötthet bara
Känner bara för att få vara ifred
Låsa in mig
Det känns nog bättre imorgon
Jag håller redan på att ledsna på sommaren
Och alla dess krav
Allt krångligt

Men jag har bestämt mig för en sak o det kommer göras redan imorgon

Kram o natti

Av tanja engberg - 12 juli 2020 17:55

Jag tycker att jag har det rätt så bra ändå :)

Det här har varit en riktigt knasig vecka :)
Men nu så kommer jag in i rätt tänk och ska njuta av semester o ledighet :)

Bara så ni vet :)

Av tanja engberg - 12 juli 2020 07:55

Är en ny dag
Jag lägger allt bakom mig
Jag ska ha en toppenvecka med sonen , det kan ingen ta ifrån mig :)
Att det brunnit i huvudet på vissa människor .. det kan jag inte göra mycket åt .

Jag håller mig undan alltihopa .

Och bara ler det största leendet jag kan le :)

Av tanja engberg - 12 juli 2020 00:15

Det vidarebefordrades ..
Den som skrivit detta är en mycket sjuk människa .
Jag tog kontakt med den som påstått sig säga detta och han blev riktigt förbannad för det har han inte sagt .
Många fel här
1: jag badar aldrig i badhuset för det är så äckligt o gammalt o luktar piss

2 . Jag stalkar ingen på något sätt

3 . Jag pratar inte skit om mitt ex , bara sanning .
4. Hon är inte mitt ex nya flickvän , hon är ett ex hon å
5. Jävla lögnerska och karma säger jag bara
Exet trodde dock inte på hennes patetiska försök att få oss osams .
Snarare tvärtom , det fick oss att prata ut.
Så den här matchen vann jag :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards