Direktlänk till inlägg 23 juli 2020

Narcissism

Av tanja engberg - 23 juli 2020 10:24

Egentligen .. när man läser olika inlägg om det , det gör jag dagligen för att påminnas ..
Och ändå så lyckas han alltid komma åt lite grann på nåt sätt

Det är fascinerande hur de kan vara så duktiga på det .
Och både jag och hans senaste ex matar han mer energi dagligen för att han ska överleva

Men jag har börjat stoppa .
Ger han inte så mycket info
Säger nej lugnt till de förslag han kommer med
Jag har tackat nej helt lugnt till Eckerölinjen och att komma o äta pizza med hans föräldrar

Jag vill ingenting med han , inte på något sätt
Så var inte oroliga
Men jag har läst till mig att det är ingen idé att ge dom noll kontakt eller en strid om saken .. det ger dom det de vill ha.
Ny energi
Låtsas jag spela med o ger han så lite info som möjligt ..kommer han tröttna .
Hotar jag med orosanmälan .. ja, han är inte ett dugg orolig .. utan det ger han bara energi .

Eller när han hotar att berätta för min familj om saker som inte hänt
Jag är inte ett dugg rädd för såna hot
För det finns inget att berätta .

Idag ska jag ha en toppendag :)

Jag känner mig friare än någonsin .
Det kommer bli en toppenvecka på Öland , det är jag helt säker på :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tanja engberg - 27 juli 2020 13:13


Hejsan :) Jag kommer starta en ny blogg för det är så mycket elaka kommentarer som inte passar in i mitt nya liv och som jag inte tänker stå för . Det skadar mina barn . Så håll utkik efter den nya trevligare bloggen :) Jag vill kunna stanna kvar...

Av tanja engberg - 27 juli 2020 07:36


Så får jag träffa min yngsta son :) Äntligen så ska vi ha lite semester ihop på riktigt :) Ännu bättre .. de här sista veckorna ska jag ha semester på riktigt utan störande moment :) Hösten kommer vara noll kontakt definitivt . För allas bästa . ...

Av tanja engberg - 27 juli 2020 07:32


Av tanja engberg - 26 juli 2020 22:08

[Bild]

Av tanja engberg - 26 juli 2020 18:48


Lyckosam och underbar helg :) Jag kom på det .. till slut .. vad som saknades .. för att jag skulle känna frid och må bra igen :) Eller vem som saknades . Behöver få känna hans närvaro ofta . Det är ju så jag vill ha det . Det kommer fortsätta v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards