Alla inlägg den 17 juli 2020

Av tanja engberg - 17 juli 2020 22:33

Har fått umgås med en himlans mysig vuxen person idag och ikväll .. det är jag glad över :)
Behövde lite vuxet sällskap och i form av en man:)
Han hjälpte mig när det här jobbiga kom .. som tur var säger jag ... för det var jobbigt .
Hatar när de behandlar min son på det här sättet , som en slitoslängsak ..
bara för deras eget ego .
Men jag har fått känna på att det finns bra män idag också , inte bara rötägg :)

Av tanja engberg - 17 juli 2020 21:30

Har varit både en knepig dag och bra dag .
Det knepiga - jag fick reda på saker som gjorde mig väldigt ledsen för en människa som jag måste ha med mig resten av livet har ljugit mig rakt upp i ansiktet i ett par månaders tid nu ..
Ja det är jobbigt .. för jag trodde verkligen på att det skulle bli en förändring när det gäller sonen .

Inte ett dugg och han har t.o.m fått sitta i bilen o vänta medans de har haft lite roligt med varandra ..inte ok .

Men å andra sidan kan jag stoppa nu .

Det skickas både det ena efter det andra nu för att släta över men nej tack , faller inte för sånt och tänker skydda sonen så mycket jag bara kan från nu .

Jag hade verkligen inte trott det här , inte på något sätt .

Jag är äcklad.

Nu tänker jag ta en öl eller två o se till att ha kul resten av kvällen , det där ska inte få förstöra våran sommar .

Av tanja engberg - 17 juli 2020 12:32

Har jag en dag för mig själv för L är och leker med sin bästa kompis som han leker så sällan med pga avståndet o lite annat :)
Jag ska göra saker jag inte kan göra annars när jag har L och vila upp mig lite .

Toppenväder å så ha en toppendag för det ska jag ha :)
Tjingeling på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards