Alla inlägg den 15 juli 2020

Av tanja engberg - 15 juli 2020 23:57

En helt ok dag :)
Fortfarande lite halvsmått galen i huvudet .. alltså jag måste bli av med alla hjärnspöken så jag kan njuta av sommaren :)
Än så länge njuter jag .
Rannsakat mig själv lite idag .
Imorgon kommer sol o värme
Då kommer man njuta för fullt - då blir det sol o bad :)
Och packa matsäck o sånt :)

Jag inser att jag inte kan göra så mycket åt det jag vill göra nåt åt :)
Då är det dags att lägga ner:)

Natti

Av tanja engberg - 15 juli 2020 19:33

Ställe där jag hämtar ny energi :)

Av tanja engberg - 15 juli 2020 09:33

Så här i efterhand efter förra veckan så förstår jag ju så väl varför alla saker gjordes .. noga vald tidpunkt och för att få mig lite lätt galen precis lagom till det är dags för våran son att byta förälder .

Men idag är det stor skillnad från hur det var förr .

Jag låter inte det påverka mig så gigantiskt mycket .

Jo, jag höll på koka nu i helgen och det jag höll på kokade över var ju noga uträknat från hans sida .

Det är bara ett spel för personen ifråga .

För att han ska få ny energi o få vara huvudpersonen i ett drama , såna här personer älskar drama .

Och det sjuka i det hela är att jag inte ens är intresserad av fanskapet .

Jag vill inte ens försöka hjälpa han .

Men däremot så skyddar jag våran son och fortsätter deras galenskaper så kommer jag göra nåt åt det .

Jag trillade dit igen .. men pga av vad vet jag fortfarande inte .

Som tur är så var det inte pga intresse och inte för att jag vill nånting utan det finns inget jag vill egentligen .


Och nu helt plötsligt är inte sonen intressant heller att skriva med :)

När han inte kommer åt mig .

Igår skrev han och frågade vad vi gjorde och så ett kram
Jag svarade mycket senare väldigt kort och utan smileys vilken stad vi var i
Men varför då ?
Varför ska jag göra det ?

Idag om han skriver tänker jag inte svara .
För jag behöver inte det .
Han ger mig ingen info om någonting .

Så fungerar narcissism för er som inte vet .

För att skriva om nåt helt annat

Idag ska vi baka och fixa lite hemma :)

L vill till kokpunkten men det fanns bara lediga tider från söndag så kanske bokar dom:)

För han tror nog inte han ska få åka dit riktigt .

Såklart han ska .
Där är också en grej .
Hans pappa gör inget sånt här på semestern med sin son , absolut ingenting .

Men jag vet att det är ingen idé .

Det har jag tjatat om i alla år och han vägrar .
Samma visa varje år .

Så jag lägger ner det .

Ha en fin mittiveckandag :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards