Direktlänk till inlägg 24 juli 2020

Lustigt nog ..

Av tanja engberg - 24 juli 2020 03:02

Skrev han sent o nu på Messenger som varit avstängt från hans sida
Hej snygging .
Han borde veta efter 15 år att det ordet kräks jag av och är det ett ord som man använder sig av för att kontakta sitt ex ?
Sen kom det pilla inte på dig själv

Först o främst - det har han inte med att göra o kan inte bestämma
För det andra - har jag noll intresse av just sex idag
Och skulle aldrig skriva sex med mitt ex men det var nog det han ville

Försökte med att skriva om mitt beslut idag - då fick jag tillbaks du är gosig du o massa hjärtan

Alltså- går nån på droger eller ?
Man kan ju undra
Men sen började jag bli ointressant tack o lov
Hans ordförråd med sitt sätt att smickra nån tog slut

Han ville nog ha lite dirty talk innan löggdags men då skulle han valt nån annan än sitt tråkiga ex :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tanja engberg - 27 juli 2020 13:13


Hejsan :) Jag kommer starta en ny blogg för det är så mycket elaka kommentarer som inte passar in i mitt nya liv och som jag inte tänker stå för . Det skadar mina barn . Så håll utkik efter den nya trevligare bloggen :) Jag vill kunna stanna kvar...

Av tanja engberg - 27 juli 2020 07:36


Så får jag träffa min yngsta son :) Äntligen så ska vi ha lite semester ihop på riktigt :) Ännu bättre .. de här sista veckorna ska jag ha semester på riktigt utan störande moment :) Hösten kommer vara noll kontakt definitivt . För allas bästa . ...

Av tanja engberg - 27 juli 2020 07:32


Av tanja engberg - 26 juli 2020 22:08

[Bild]

Av tanja engberg - 26 juli 2020 18:48


Lyckosam och underbar helg :) Jag kom på det .. till slut .. vad som saknades .. för att jag skulle känna frid och må bra igen :) Eller vem som saknades . Behöver få känna hans närvaro ofta . Det är ju så jag vill ha det . Det kommer fortsätta v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards