Alla inlägg under juni 2020

Av tanja engberg - 28 juni 2020 22:13

Jag skrev o vet knappt var jag ska börja :)

Jag har varit i det verkliga livet kan man säga istället för att blogga .

En sak har jag bestämt mig för - det här med ja det där jag inte kan säga så mycket mer om lägger jag ner :)

Skönt och en befrielse ärligt faktiskt men ändå var det en bra grej en del av det och som jag behåller :)

Sen har jag haft en vecka med så otroligt många bra inslag :)

Jag var ut på hamncafeet i fredags kväll och åt grillbuffe med absolut bästa vännerna :)
En sån otroligt härlig o fantastisk kväll o natt - jag behövde det:)

Sen så .. jag vet inte .. men jag kände mig vacker eller det gör jag nu med.. men man växer av att få uppskattning och gillande blickar och kommentarer

Kort sagt en kul kväll :)

Hela veckan har varit hur bra som helst och jag känner att jag trivs med livet :)

Nej ni .. nu tänker jag bädda ner mig o läsa lite bok så natti på er :)

Av tanja engberg - 23 juni 2020 07:09

Jag gillar inte riktigt när människor ljuger för mig och tror jag är blåst
Jag gillar ännu mindre när man behandlar nåt av mina barn på samma sätt o gör dom besvikna om och om igen .
I det här fallet gäller det min yngsta son
Är det som jag tror att det är kommer jag inte vara tveka att göra en orosanmälan

Men som vanligt går det inte att diskutera detta med exet , han lägger bara locket på och tycker inte han gör något fel i sin roll som förälder
Och jag inser att det här är inte särskilt sunt för mig , jag tänker inte förstöra den här sommaren för de där två idiotierna

Vi ska ha en toppensommar :)

Jag låg sömnlös o vred och vände på det hela och insåg att det är dags att bryta kontakten helt igen och låta det förbi så.
Och blockering på alla ställen som går
Ja , Badoo går inte då eftersom han smyger in där som osynlig .

Var ju just det här jag skulle slippa .
Och hade blivit klar med.

Önskar att jag inte gett nån tid till idioten förra veckan o varit vänligt inställd

Men gör om och gör rätt

Mitt mantra :)

Av tanja engberg - 21 juni 2020 23:00

En härlig dag o kväll .
Vi sov väldigt länge , vi var hemma till em
Sen ut till F-100 o hälsa på där
Sen kvällsbad några timmar ute i Bresse
Tänk så mycket folk det var där :)

Vi var kvar till sent på kvällen .. superskönt
Nu natti
Mammavecka snart slut
Ska bli skönt att göra lite vuxensaker igen :)

Av tanja engberg - 21 juni 2020 22:19

I slutändan .
Jag visste egentligen att jag aldrig skulle kunna lita på personen ifråga
Att jag skulle bli tokstressad att inte veta om det är lögn eller ej
Och att bli lurad gång på gång
Och behöver jag det där ?
Nä, det gör jag ju inte .
Inte det minsta .

Men .. det var ju kul en liten stund .. tills jag flippade ur:)

Vänskap kan vara bra det också :)

Om inte bättre :)
Jag älskar mig nuförtiden :)
Det ni

Av tanja engberg - 20 juni 2020 23:50

Här .
Har varit en givande dag och fartig och annorlunda :)
Först o främst en sak jag absolut aldrig kommer att kunna skriva nåt om här annat än att .. Yes !!

Sen så fick jag hjälp att kolla på bilen av exet och konstaterade felet

Sen drog vi ut till Mörtsjön o låg där till det blev kväll - L i badet och jag i solstolen .

Sen förbi en vän ute på landet för att fixa felet :)
Och sen väldigt sen middag hemma
Men jäklars va nöjd jag blev över resultatet , han kan sin sak min vän .

Nu sova .. välbehövligt :)

Av tanja engberg - 20 juni 2020 10:15

Hade en messkonversation med F nyss

Och nej .. vi hör inte ihop på något sätt

Jag föreslog nästa lördag med sol o bad o picknick

Vet du vad han svarar ?

Att han har pool hemma ..
Och måste man åka iväg jämt ?
Och att han behöver bekvämlighet
Och nära till toalett o dusch


Först o främst - en plastpool i F-100 .. det slår inte en sjö ..
Och för det andra .. vi har aldrig åkt iväg nånstans , bara varit hemma
Och för det tredje - den här mannen , är han rätt för mig ?
Som behöver bekvämlighet o inte vill hitta på nåt

Och att han har magproblem o måste rusa på toaletten ?

Nja, nu börjar nog jag tappa intresset måste jag erkänna ..:)

Av tanja engberg - 19 juni 2020 23:54

Konstig midsommarafton det här :)
Men helt ok

Har solat o varit ute vid sjön .. simmat ut på djupa vattnet som jag brukar göra just där .. helt underbart ljuvligt

Åkte hem och började fixa lite ute med katterna som sällskap

Skrev tidigare till F men fick inte nåt vettigt tillbaks så struntar i det

Men M ville ta en öl med mig i sommar på en uteservering , det låter trevligt

Sen en annan grej .. som jag inte är så stolt över som visade sig vara som jag egentligen visste .. men jag gav aldrig det han ville .
Jag har förändrats ..,till det bättre .

Men himla konstigt att inte ha L när jag egentligen ska ha L och så är jag bara hemma .

Imorgon blir allt som vanligt igen tack o lov :)

Nu natti :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards