Direktlänk till inlägg 30 maj 2020

Landat återigen ..

Av tanja engberg - 30 maj 2020 19:23

Hemma .
Imorse blev jag väckt av signalen som talar om att jag fått meddelande alldeles för tidigt ..
Jag kallar det för natt för just den tidpunkten sover jag alltid som bäst .. kl 5.

Tittade till senare ... från Fredrik .

Vi har inte hörts på evigheter ..
Jag har tappat intresset för att vara någons leksak
Att jag är nån man ringer på kvällen för att få en mys o sovkamrat
Jag vill vara den man vill visa upp dagtid å
Och hitta på aktiviteter vi båda gillar

Jag gillar att ta mig ut i naturen , röra på mig , grilla eller ha picknick eller åka på roadtrip .

Eller fixa ihop hemma
Eller grilla hemma

Det är så många ggr han avbokat i sista minuten o skyllt på att han är dålig i magen eller trött pga järnbrist etc etc

Tro att jag inte fattar vad han håller på med
Att nåt/ nån bättre dök upp
Jag är inte alldeles blåst men ja .. godtrogen är jag och naiv o kanske lever där uppe bland de rosa molnen många ggr

Vi hade personalmöte i tisdags
Jag har en ny kollega som fått månadsvik till augusti

Jag var helt oförberedd på att så mycket kritik skulle riktas mot mig och personangrepp
Och förstod inte riktigt varför heller .

Men de övriga i gruppen är med mig och jag är inte osams med denna tjej
Däremot tycker jag att det var väldigt konstigt och olustigt
Jag vet inte var jag har henne som jag vet med mina övriga kollegor
Jag tror att jag ska vara försiktig och inte öppna mig så mycket o säga för mycket helt enkelt .

Men tillbaks till Fredrik .. jag har haft han blockad några veckor för inte orkat med hans terror o lite hjärntvätt faktiskt

Och lite narcissistiskt .

Såna killar ska ju jag akta mig för .

Jag väcktes senare av att min älskade son skrev på Messenger och hans pappa skickade meddelande och på det Fredrik igen:)

Värst va populär man är så här på morgonen då:)

Sonen skrev nog för han sett att hans systerson varit här igår och han är så sotis på sånt

Exet skrev angående inlägget på Facebook igår kväll
Och Fredrik trodde verkligen att han hade mig som i en liten ask eller marionettdocka som gör som han vill.

Jag är jävligt less på killar som ljuger och killar som bara vill ses på kvällen och killar som måste ha flera tjejer samtidigt .

Så han lyckades inte

Han skrev tom att jag skulle avboka mina planer för hans skull .. hahahahahahaha

Vem tror han att han är ??

Nu ska jag ta ut mina katter o så ska jag få den sinnesro jag behöver med att vara i min pyttelilla trädgård

Sen tar jag nog o kollar på film
Alldeles för mig själv

Den här veckan har jag varit för mig själv

Varit så skönt

Man behöver det ibland

Kram på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tanja engberg - 27 juli 2020 13:13


Hejsan :) Jag kommer starta en ny blogg för det är så mycket elaka kommentarer som inte passar in i mitt nya liv och som jag inte tänker stå för . Det skadar mina barn . Så håll utkik efter den nya trevligare bloggen :) Jag vill kunna stanna kvar...

Av tanja engberg - 27 juli 2020 07:36


Så får jag träffa min yngsta son :) Äntligen så ska vi ha lite semester ihop på riktigt :) Ännu bättre .. de här sista veckorna ska jag ha semester på riktigt utan störande moment :) Hösten kommer vara noll kontakt definitivt . För allas bästa . ...

Av tanja engberg - 27 juli 2020 07:32


Av tanja engberg - 26 juli 2020 22:08

[Bild]

Av tanja engberg - 26 juli 2020 18:48


Lyckosam och underbar helg :) Jag kom på det .. till slut .. vad som saknades .. för att jag skulle känna frid och må bra igen :) Eller vem som saknades . Behöver få känna hans närvaro ofta . Det är ju så jag vill ha det . Det kommer fortsätta v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards