Alla inlägg den 21 maj 2020

Av tanja engberg - 21 maj 2020 22:33

Nu är denna kväll slut här :)
Så trött efter nattens bravader så nu hoppas jag på sömn inatt ..
natti

Av tanja engberg - 21 maj 2020 19:04

Ja så är det ju väldigt mycket och nåt jag kommer hålla mig till.

Jag har fått uppleva riktigt hat på nära håll som kanske har riktats mot fel håll .
Den personen som är berättigad till det hatet borde vara föremålet men som vanligt kommer han oftast undan allt för lindrigt .

Men så här är det och läser du som hatar mig så innerligt detta ta till dig det för egentligen så bryr jag mig om dig .

Vi har blivit manipulerade allihopa vare sig man är flickvän , sambo , mamma , syster eller svåger eller syskonbarn

En sån här person får oss att bli arga på varandra och han står bara och ler o njuter av skådespelet han skapat .
Även hans enda barn blir indragen i detta och det gör inte han ett dugg .

Men jag kommer välja att inte vara osams med min yngsta sons pappa

Men däremot tänker jag inte nappa så lätt på kroken som jag gjorde nu genom att tro på hans story och tycka att det är hon som är galen .

Vi är offer allihopa .

Jag ler .. för idag har jag kommit så långt att jag inte gör så mycket av detta.

Jag tog kontakt en gång och det i lördags morse efter att jag fått en massa elaka kommentarer på min gamla blogg .. igen .

Jag började bli rädd att de skulle eller har varit här o kommer ha sönder allt det fina jag skapat åt mig o sonen .

Jag var arg .. det kan jag erkänna .. men inser ju nu att det här är bara ett spel för galleriet .

Så jag är glad för att jag den här gången inte föll för det där tricket .
Jag lider med den drabbade .. för den personen har så mycket motstridiga känslor inom sig .. jag har själv varit i den sitsen en gång eller många ggr .


Och lyssnar på alla som vill ge info och även felaktig info .

Det blir så fel

Jag hoppas verkligen att personen är stark nog att bryta.
Personen kommer få komma tillbaks men då bryts personen ner ännu mera tyvärr


Jag kommer välja att inte hata

Det där är inte mitt liv

Jag har ett fantastiskt liv idag

Så snälla , ge dig inte in i det där

Av tanja engberg - 21 maj 2020 17:15

Men vilken dag med så underbart väder :)
Lite bilder på det vi gjort hittills idag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards