Alla inlägg den 18 maj 2020

Av tanja engberg - 18 maj 2020 23:08

Av denna dag ?
Åh massor :)

Tex att webbkameror är lika eftertraktade som dasspapper tex .. de är slut överallt :)
Och när man står på Elgiganten i Västerås och pratar webbkameror med en säljare som det kändes lite som att han flirtade men jag har ju så dålig koll på sånt där så var bara mig själv men så här i efterhand var han ovanligt trevlig och väldigt annorlunda :)
Och han avslutade med att säga att hans namn står på kvittot och att han är väldigt duktig på datorer om jag behöver hjälp med det :):):)
Min son kom ut i köket nu på kvällen och ville prata om det på Elgiganten idag

Han sa : Du mamma .. den där killen när vi skulle köpa webbkamera .. han tittade på dig som han var kär i dig .. och log .
Både jag och min son har tyvärr inte denna förmåga att tyda sånt här ..
Men idag var vi två som började undra o fundera :)

Sen har jag lärt mig en sak till ..
att le det största leendet du bara kan o vara så där alldeles oemotståndligt trevlig som det bara går när du möter nån som du trodde var din vän men är falsk som satan :)
Det gjorde jag idag .. och jäklars va nervös han var ...:)

Natti och tjohej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards