Alla inlägg den 22 maj 2020

Av tanja engberg - 22 maj 2020 22:38

Idag har vi varit på ny utflykt
Vi har även varit hos veterinären , stygnen skulle tas bort på Kitty
Tyvärr var hon lite väl vild där så såret gick upp o såg inget roligt ut alls
Så hon fick vila från allt idag

Men jag och L har gått nästan en mil idag på ett helt fantastiskt ställe - Hårsbäcksdalen :)

L sa att det var som en trollskog eller trollträsk
Eller nästan som i Vietnam :)

Vi har hunnit med massor och det är så roligt att gå o prata med L om världsliga ting
Idag pratade vi om ämnet sex å
Bäst att börja i tid :)
Nä, L pratade om att han skulle gå där med sina barn när han är vuxen
Eftersom jag vet att allt som har att göra med det ordet på tre bokstäver är absolut bland det värsta han kan tänka sig så kunde jag inte låta bli att nämna det .
Jag har nämnt tidigare att sex har man inte enbart för att man vill ha barn
Utan för att det kan vara skönt
Idag ville han veta hur man kan göra skönt

Jag förklarade lite kort så en blivande 11-åring förstår

Vi pratar mycket jag o Ludwig
Hans pappa är inte så bra på just den saken att prata så här med sin son .. så blir dubbelt upp för mig

Men jag är van - det är det enda jag gör på jobbet - pratar o förklarar o svarar på frågor o leker psykolog :)

Och jag är jäkligt bra på det :)

Nä, nu snart sängdags här

Natti alla fina
Var rädda om det ni har
Och snälla , är det nåt dåligt ni har så släng iväg det, livet är för kort för att bråkas o tjafsas o ha sig .
För min del är det slut med det
Exet är fortfarande blockad men jag är inte ovän med han för det
Men enklast så
Idag vet jag vad jag har han och han kommer inte åt mig något mera
Och vet ni .. det är jag förbaskat glad över :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards