Alla inlägg den 23 maj 2020

Av tanja engberg - 23 maj 2020 20:33

L är bara så klart bäst , han äger verkligen .
Idag på kvällningen har vi cyklat över 1 mil och det är en sjujäkla stor bedrift för att vara L kan jag säga :)

När vi äntligen kom hem så sken han upp och trodde inte det var sant .. att han faktiskt gjort det :)

Varför gör jag som mamma detta då?
Kanske ni undrar
Jo.. för att man bygger upp självförtroende genom att utmana sig själv o tänja på gränserna vad man brukar klara av
Man får så mycket boost av det att jag självklart peppar min son i detta.
Till det hör ju hans variationsfunktioner och sånt här hjälper massor :)

Dessutom har jag boostat mig själv och gett mig mera värde och innehåll i mitt liv :)
Har jag sagt förut att jag älskar den här killen ända till månen o tillbaks ?

Nåväl .. jag säger det igen :)

Jag älskar dig så oändligt mycket :)

Av tanja engberg - 23 maj 2020 08:59

Idag lördag o det ska vara lite sämre väder .
Gör inget , det fina vädret kommer imorgon igen .
Idag tar vi oss en shoppingtur eller kanske en fisketur .
Imorgon ska vi umgås med de bästa - dotter svärson o barnbarn
Grill o fiske på någon plats nånstans vid vattnet
Så då kommer det nog mer foton från oss :)

Det har varit en intensiv vecka känner jag men vi har gjort mycket bra
Dock kommer jag lätt känna när måndagen kommer att jag ska vila upp mig lite :)


Men då sätter träning igång igen

Och hälsotänkande


Njut av denna lördag alla finisar här inne :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Maj 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards