Direktlänk till inlägg 17 juni 2020

Ibland blir jag inte klok på mitt..

Av tanja engberg - 17 juni 2020 19:46

Livs innehåll och överraskningar och vad det har att erbjuda , dock tycker jag att jag tar det mesta bra och hanterar det rätt .

Kanske inte allt men det mesta .

Jag har ju liksom med situationen med exet hunnit komma tillrätta med allt under dessa år som gått sen han fick chansen att göra mig riktigt illa för sista gången , jag har accepterat att vi inte kommer tänka lika och inte kunna samarbeta osv

Men precis när jag tycker att allt är rätt så ok .. så vänds allt upp och ner .

Han går och blir singel och helt plötsligt kan man samarbeta och vara vänner .
Vad signalerar det ?
Att hans ex var den som vägrade samarbeta ?
Nä, det tror jag inte på faktiskt om jag ska vara ärlig .

Jag kommer ta detta med en nypa salt att det helt plötsligt är så här och fortsätta på med mitt liv .

Men utnyttja situationen också och passa på att ta upp sådana saker jag inte kunnat göra förut .

Som tex att sonen ska få en mobil som vi delar på
Eller varför de sa upp kontakten med habilteringen
Finns massor mer .


Jag märker att det är lite slarvigare nu , han glömmer packa ner saker till L , har inte koll på allt .
Så det märks att hans ex varit medverkande i att allt fungerar kring våran son.

Men jag tar det med en smula ro .

Däremot har jag förklarat att jag kommer inte göra jobbet åt han när det gäller att få sonen självständigare och att han ska fortsätta utvecklas .

Ska bli intressant att se vad som händer
För er som tror att jag vill tillbaks i det livet kommer ni märka att ni får fel .

Aldrig någonsin mera i mitt liv tack gode gud !!!

Allt kommer fortsätta på som vanligt .
När vi lämnar Ludwlf följer vi inte med in eller när vi hämtar väntar vi i bilen

Vi håller inte på o ringer o messar förutom när det är nödvändigt

Vi kommer inte göra en aktivitet tillsammans .

För det vill inte L .

Han vill ha det som vanligt .

Och i ärlighetens namn , det vill jag också , ha det som vanligt .

Fortsätter med nästa knepiga grej senare som faktiskt var riktigt bra idag :)

Kramis på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tanja engberg - 27 juli 2020 13:13


Hejsan :) Jag kommer starta en ny blogg för det är så mycket elaka kommentarer som inte passar in i mitt nya liv och som jag inte tänker stå för . Det skadar mina barn . Så håll utkik efter den nya trevligare bloggen :) Jag vill kunna stanna kvar...

Av tanja engberg - 27 juli 2020 07:36


Så får jag träffa min yngsta son :) Äntligen så ska vi ha lite semester ihop på riktigt :) Ännu bättre .. de här sista veckorna ska jag ha semester på riktigt utan störande moment :) Hösten kommer vara noll kontakt definitivt . För allas bästa . ...

Av tanja engberg - 27 juli 2020 07:32


Av tanja engberg - 26 juli 2020 22:08

[Bild]

Av tanja engberg - 26 juli 2020 18:48


Lyckosam och underbar helg :) Jag kom på det .. till slut .. vad som saknades .. för att jag skulle känna frid och må bra igen :) Eller vem som saknades . Behöver få känna hans närvaro ofta . Det är ju så jag vill ha det . Det kommer fortsätta v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards