Direktlänk till inlägg 15 juni 2020

Ja .. nu har det gått 2 dagar ..

Av tanja engberg - 15 juni 2020 23:40

Sen jag skrev o det händer massa saker hela tiden :)
Och massa nya intryck :)

Vi börjar med grej nummer 1:
Att inte ha träffat / sett exet på evigheters evigheter om vi bortser från två lämningar jul o nyår , men annars har vi inte setts på ett år minst ..och den här helgen har vi lyckats med 2 dar i rad på två olika badplatser .. rätt så sjukt men det kändes faktiskt helt ok och jag la inte ner nån energi på det annat än att jag skriver om det här :)

Den andra grejen är F:
Det är inte en snäll människa .
Han kallar mig för så nedriga saker och är så egocentrisk att det är sjukt .
Jag väljer att inte ta åt mig av elakheterna och blockar istället och nej , jag kommer inte träffa han något mera .
En riktig energitjuv .

Sen tredje grejen - nu har jag redan bokat för nästa gång jag är barnledig , utgång med tjejerna på hamnkaféet :)

Superkul :)
Och efter den helgen åker jag o L på semester till Småland :)

Också superkul :)

Nu har jag nog inga mer grejer :)

Måste beställa en ny mobil tills dess å.

Nu sova o sovmorgon imorgon :)
Natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tanja engberg - 27 juli 2020 13:13


Hejsan :) Jag kommer starta en ny blogg för det är så mycket elaka kommentarer som inte passar in i mitt nya liv och som jag inte tänker stå för . Det skadar mina barn . Så håll utkik efter den nya trevligare bloggen :) Jag vill kunna stanna kvar...

Av tanja engberg - 27 juli 2020 07:36


Så får jag träffa min yngsta son :) Äntligen så ska vi ha lite semester ihop på riktigt :) Ännu bättre .. de här sista veckorna ska jag ha semester på riktigt utan störande moment :) Hösten kommer vara noll kontakt definitivt . För allas bästa . ...

Av tanja engberg - 27 juli 2020 07:32


Av tanja engberg - 26 juli 2020 22:08

[Bild]

Av tanja engberg - 26 juli 2020 18:48


Lyckosam och underbar helg :) Jag kom på det .. till slut .. vad som saknades .. för att jag skulle känna frid och må bra igen :) Eller vem som saknades . Behöver få känna hans närvaro ofta . Det är ju så jag vill ha det . Det kommer fortsätta v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards