Direktlänk till inlägg 9 juni 2020

Fy vilken bläig dag ..

Av tanja engberg - 9 juni 2020 22:51

Och igår å.
Vikarien som har gett sig den på att få mig hängd fortsatte med lögner på mötet idag .
Jag fick nog och reste mig upp och höll på att gå därifrån men gjorde det inte.
Men fått hjälp att ta kontakt med en av cheferna för att reda ut detta en gång för alla och samtidigt tala om det som vikarien inte gjort enligt regelboken .

Normalt brukar jag låta saker rinna ut i sanden men det här eskalerar ju bara och vi ska klara av att jobba till i Augusti tillsammans .
Så därför får en chef hjälpa oss att gräva ner stridsyxan
För mig är det här sandlådenivå , pajkastning
Och vi är vuxna människor

Hoppas på en bättre dag på jobbet imorgon men vi jobbar inte ihop något mer denna vecka tack o lov :)

Min envisa far blev sur på mig och drog .. jag har bett om att han ska trimma men jag vill ta bort solcellslampor och prydnader innan eftersom han ser så dåligt och svårt att låta bli att ha sönder dom

Sen diskuterade jag o dottern om yngsta sonen och hans problematik
Och att min svärson ogillar hans sätt att vara
Han blir mer o mer lik sin far
Han är så bossig o bestämmer över allt o alla
Och det där jäkla tjatet om F -100 och huset .. står mig upp i halsen .. :)
Han kan vara riktigt jobbig och han kan verkligen trötta ut en ..
förra veckan var han riktigt extrem o jag känner att jag inte riktigt orkar

Nä, nu sova ..
dygnsjobb imorgon igen

Katterna tycker fortfarande om mig iallafall :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tanja engberg - 27 juli 2020 13:13


Hejsan :) Jag kommer starta en ny blogg för det är så mycket elaka kommentarer som inte passar in i mitt nya liv och som jag inte tänker stå för . Det skadar mina barn . Så håll utkik efter den nya trevligare bloggen :) Jag vill kunna stanna kvar...

Av tanja engberg - 27 juli 2020 07:36


Så får jag träffa min yngsta son :) Äntligen så ska vi ha lite semester ihop på riktigt :) Ännu bättre .. de här sista veckorna ska jag ha semester på riktigt utan störande moment :) Hösten kommer vara noll kontakt definitivt . För allas bästa . ...

Av tanja engberg - 27 juli 2020 07:32


Av tanja engberg - 26 juli 2020 22:08

[Bild]

Av tanja engberg - 26 juli 2020 18:48


Lyckosam och underbar helg :) Jag kom på det .. till slut .. vad som saknades .. för att jag skulle känna frid och må bra igen :) Eller vem som saknades . Behöver få känna hans närvaro ofta . Det är ju så jag vill ha det . Det kommer fortsätta v...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards